kidslovetravels.blogg.se

Tanken är att jag ska blogga om resor, barn, kärlek, politik, hållbarhet och annat som känns viktigt för mig, min familj och mina vänner.

Att blogga

Publicerad 2019-04-27 07:56:46 i Allmänt, Resor,

Två hela år har passerat sedan mitt senaste inlägg. Det har blivit en del resor sedan dess:

- två Berlinresor
- London
- Mallorca
- två Dublinresor
- Wien
- två besök i Hong Kong
- Macau
- två besök i Singapore
- två härliga Baliresor
- Kuala Lumpur 
- Astrid Lindgrens värld 

Det var härliga resor på olika sätt, vi har dragit med svärföräldrarna till Berlin, Hong Kong,  Singapore och Bali och det är härligt att umgås på resor. Barnen tycker att det är speciellt skoj med två extra personer som skämmer bort dom.

Nästa resa blir till Moldaviens huvudstad Chisinau. Det blir sovjetisk arkitektur, utflykter på landsbygden och lokala viner. Ska bli spännande. 





Sommarens resa till Stuttgart, Lichtenstein,  Italien och Slovenien planeras för fullt. Men nu njuter vi av vårvärme, kvällar på balkongen och den vackra grönskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela