kidslovetravels.blogg.se

Tanken är att jag ska blogga om resor, barn, kärlek, politik, hållbarhet och annat som känns viktigt för mig, min familj och mina vänner.

Stranden

Publicerad 2017-01-06 03:52:02 i Barn, Resor,

Efter äventyr i Hong Kong, Macau, Bangkok och Ho Chi Minh City så har vi anlänt till Long Beach på ön Phu Quoc utanför Vietnams södra kust. Solen skiner och vi badar i havet och på eftermiddagen i den härliga poolen.


Det har varit tre härliga veckor på vift.  Pojkarna har varit jätteduktiga.  Konflikter med femåringen förekommer här likväl som hemma, men det som är det bästa är all den tid vi kan ge varandra.  Lyssna, vara delaktig,  diskutera och bara vara, hela tiden!  Jag är glad över att vi har åtta veckor kvar! 

Poolen på vårt hotell i Bangkok, The Atlanta
Favorit bageriet i Bangkok, Audrey
Bokkvarter bakom posthuset i Ho Chi Minh City
Miles och kompis i Ho Chi Minh Ciy
En av de trevliga gaturesturangerna i Ho Chi Minh City

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela