kidslovetravels.blogg.se

Tanken är att jag ska blogga om resor, barn, kärlek, politik, hållbarhet och annat som känns viktigt för mig, min familj och mina vänner.

Vaccinationer

Publicerad 2016-10-23 09:48:40 i Resor,

Det är dags att vaccinera oss. Jag och C har det mesta redan, kolera vaccin och booster på japansk encefalit behövs, troligtvis tar vi våra i Bangkok på Queen Soavabha Memorial Institute där vi tog flertalet vaccinationer när vi bodde i Bangkok. Men barnen vaccinerar vi på Svea Vaccin i Malmö. De har redan fått en del, BCG bland annat. Det var svårt att få tid till att få BCG som är vaccinet mot TBC eftersom det är restat överallt, få vaccinationscentraler har vaccin inne. Vi lyckades genom BVC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela