kidslovetravels.blogg.se

Tanken är att jag ska blogga om resor, barn, kärlek, politik, hållbarhet och annat som känns viktigt för mig, min familj och mina vänner.

Trelleborg

Publicerad 2016-10-25 21:54:32 i Allmänt,

Idag blev det en tur till Trelleborg för möte och rundvandring med 5-åringen.

Det var vackert väder och staden bjöd på vackra höstpaletter. Vi gick genom Stadsparken, tittade på det vackra badhuset och unika Axel Ebbes konsthall. M trivdes och hade kul på mötet där andra fina barn fanns att leka med.

Jag jobbar i kommunen för andra gången i mitt liv, första gången var när jag strax innan jag fyllde 20 fick jobb på M/S Peter Pan. Jag jobbade där till och från i åtta år och träffade härliga vänner, men bäst av allt, min älskade C.

Jag jobbar nu med kultur- och fritidsfrågor och brinner för jämställdhet, delaktighet, demokrati och ungas utveckling. Det är kul, intressant och sen har jag världens bästa kollegor.

Hejdå Trelleborg, tack för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela