kidslovetravels.blogg.se

Tanken är att jag ska blogga om resor, barn, kärlek, politik, hållbarhet och annat som känns viktigt för mig, min familj och mina vänner.

Ringsjal

Publicerad 2016-10-22 13:28:13 i Barn, Resor,

Jag har börjat träna B på att sitta i ringsjalen. Den är praktisk, skön och enkel att ha med. M älskade att sitta i den, B börjar gilla den. Igår sov han gott i den för första gången. Många fler gånger kommer det att bli på resan, gissar att vi kommer använda den mer än Ergobaby, som kan kännas varm. Det är mysigt att bära i sjal, känns nära och det är enklare att tyda Bs signaler.

Här bär jag M i Ringsjal i Marrakesh, perfekt på alla kullerstensgator där det kändes som om vagnen skulle falla i bitar😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela