kidslovetravels.blogg.se

Tanken är att jag ska blogga om resor, barn, kärlek, politik, hållbarhet och annat som känns viktigt för mig, min familj och mina vänner.

Måndag igen

Publicerad 2016-10-25 08:54:04 i Malmö,

C har fått ryggskott, den stackarn kunde knappast sova. Men ändå pallrade han iväg till jobbet, men ett besök till kiropraktorn är oundvikligt. Han har inte tränat så mycket den senaste tiden och igår kämpade han på med båten tillsammans med sina föräldrar. Nu är båten på land igen och vi längtar redan till seglingssäsongen 2017. Då är B stor nog för flytväst och M kan hjälpa till mer med förtöjning, styrning och annat⚓️⛵️

I eftermiddags fick M bestämma aktivitet och inte helt oväntat blev det Tekniska museet. Blev en fin dag.

Till middag blev det vegetarisk färs med kikärtor, tomater och tacokrydda med ris, bröd och tacosås till. Gott och nyttigt🍴

Igår var det också nyttigheter på menyn. Lasagne med kycklingfärs, morot och aubergine. Gott 😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela