kidslovetravels.blogg.se

Tanken är att jag ska blogga om resor, barn, kärlek, politik, hållbarhet och annat som känns viktigt för mig, min familj och mina vänner.

Leka resa

Publicerad 2016-10-20 20:54:31 i Resor,

Idag stannade M hemma från förskolan, han kände för att leka med sina flygplan. Idag blandade vi Duplo, Lego, Brio och bilar och flygplan och skapade en fantastisk flygplats. Vi flyttade väskor och fyllde på med bränsle (el enligt M).

Jag gillar flygplatser, Changi i Singapore, Suwanabum i Bangkok och Kastrup i Köpenhamn är tre av mina favoriter. En flygplats som satt sig på minnet är den på Koh Samui i Thailand, liten och mycket speciell. Minns med fasa flygplatsen i Kathmandu , liten, berg runt omkring och när jag skulle lyfta därifrån var det jättedåligt väder. Ena sekunden skulle vi lyfta och andra stanna kvar... Vi lyfte och kom levande därifrån, men jag minns det med fasa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela