kidslovetravels.blogg.se

Tanken är att jag ska blogga om resor, barn, kärlek, politik, hållbarhet och annat som känns viktigt för mig, min familj och mina vänner.

El celler de can roca

Publicerad 2016-10-26 11:27:15 i Mat, Resor,

För två år sedan lyckades vi få bord på denna fantastiska restaurang med tre stjärnor i Guide de Michelin. Vi planerade därför en resa kring besöket. Restaurangen ligger i Girona, strax utanför Barcelona.

Vi tog med svärföräldrarna för att ha barnvakt. Tillsammans bodde vi fem nätter i en häftig Air Bnb lägenhet i Barcelona. Det var en omgjord industrilokal som en konstnär numera bodde i med sin familj. Det var toppen att de hade barn, fullt med leksaker för M att leka med. Vi sov sedan två nätter i Girona som också var em trevlig stad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela