kidslovetravels.blogg.se

Tanken är att jag ska blogga om resor, barn, kärlek, politik, hållbarhet och annat som känns viktigt för mig, min familj och mina vänner.

Beslut

Publicerad 2016-10-22 08:01:00 i Resor,

 
Vi har just nu svårt att sätta routen. Vi vet att vi vill till Vietnam, Phu quoc, Ho chi Minh city och Hoi an, Thailand självklart men sen hinner vi med ett ställe till Bali eller Filippinerna, det blir en snabbvisit men ack så viktigt. Jag har varit på båda ställena, C inte på något. Det är regnperiod på Bali, men det brukar inte betyda konstant regn... ja i helgen ska vi sätta planeringen och boka😊

När det är regnigt och grått kommer längtan starkare och starkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela