kidslovetravels.blogg.se

Tanken är att jag ska blogga om resor, barn, kärlek, politik, hållbarhet och annat som känns viktigt för mig, min familj och mina vänner.

Lego slår allt

Publicerad 2016-11-06 21:21:55 i Barn, Malmö,

Det finns inte någon leksak jag gillar mer än Lego. Det är kreativt, roligt och inspirerande, dessutom gillar jag att bygga tillsammans med M. Han är bra på att följa ritningarna som han kallar det och lyckan när allt blir rätt efter timmar av pyssel är underbar att se.

I helgen hade en stor matta rullats ut på Kronprinsen, lådor med Lego och Brio tågbanor placerades ut och vips var detta annars sömniga köpcentrum fullt av liv😃

Dagen till ära hade en Legogubbe hittat dit, men barnen visade svalt intresse, istället byggde de och lekte.

Vi hade en mysig dag, trots regn och rusk traskade vi vidare till Malmö Live efter Kronprinsen. Där var det Halloween firande. M dekorerade en spökmuffins, pysslade med återbruk och njöt av den trevliga miljön.

Malmö levererar alltid, varje helg finns något kul att göra. Att underhålla barn i Malmö är en baggis😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela