kidslovetravels.blogg.se

Tanken är att jag ska blogga om resor, barn, kärlek, politik, hållbarhet och annat som känns viktigt för mig, min familj och mina vänner.

Hong Kong en underbar start

Publicerad 2016-12-16 16:33:56 i Barn, Resor,

Vi är framme, i färgglada, soliga, spännande och kulinariskt imponerande Hong Kong.


Vi kom igår, till L'hotel  Island Southbi Aberdeen. Våra väskor och vagnen var kvar i Peking. Först var det drygt, men när de rapporterade att vi skulle få dom dagen efter kändes det ok och vi valde att vara tacksamma för att slippa bära don och få dom levererade till hotellet. 

Hotellet nåddes med taxi på ca 45 minuter och kostade ca 400 hk dollar som är ca 1×1.16 SEK. Det gick snabbt att checka in på 25e våningen, ett helt ok standard rum med 2 stora enkel sängar, en förälder och ett barn i varje säng funkar bra♥


En godnattsaga var allt vi hann med under första kvällen i Hong Kong♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela